Ana içeriğe atla

Dr. Öğr. Üyesi Çağla Öneren Şendil, “Bilimsel Araştırmanın Doğası” ve “Bilimsel Araştırmada Problemin Tanımlanması ve Değişkenlerin Belirlenmesi” İsimli İki Farklı Eğitim Etkinliği Yürüttü!

 

Eğitim Fakültemizin Temel Eğitim Bölümü Okul Öncesi Eğitimi Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi  Dr. Öğretim Üyesi Çağla Öneren Şendil, TÜBİTAK 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Desteği Programı tarafından desteğe layık görülen ve Dr. Öğretim Üyesi Sibel Akın'ın koordinatörlüğünü yürüttüğü "Eğitim Alanındaki Lisansüstü Öğrenciler için Bilimsel Araştırma Becerilerinin Geliştirilmesi" başlıklı projede eğitmen olarak yer almıştır. 10-14 Eylül tarihlerinde TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi'nde gerçekleştirilen bilimsel eğitimde Dr. Çağla Öneren Şendil, “Bilimsel Araştırmanın Doğası” ve “Bilimsel Araştırmada Problemin Tanımlanması ve Değişkenlerin Belirlenmesi” isimli iki farklı eğitim etkinliği yürütmüştür.