Ana içeriğe atla

Temel Eğitim Bölümümüz Okul Öncesi Kongresi'ne Katıldı!

 

OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ, SINIF EĞİTİMİ VE PDR BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİMİZ "14. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİ KONGRESİ"NE KATILDI

Eğitim Fakültemiz Okul Öncesi Eğitimi Anabilim dalı, Sınıf Eğitimi Anabilim Dalı ile Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dallarından lisans öğrencilerimiz, 25-27 Nisan 2019 tarihleri arasında İstanbul Maltepe Üniversitesi’nde gerçekleştirilen “14. Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi” başlıklı hakemli bilimsel kongreye katıldılar.

İlgili Anabilim dallarından öğrencilerimiz sözlü ve poster sunumlarını gerçekleştirdiler. Aynı zamanda, akademik bir kongre ortamını gözlemleme fırsatı buldular. Yaklaşık 2000 katılımcının yer aldığı öğrenci kongresinde, öğrencilerimiz alanlarında uzman akademisyenlerin panellerine katılarak, alandaki farklı konularla ilgili farkındalık kazandılar.

Kongreye kabul edilen çalışmaların başlıkları ve yazar bilgileri aşağıdaki gibidir;

  • Okul Öncesi Döneme Yönelik Sürdürülebilir Çevre Eğitimi Uygulamalarının İncelenmesi

Özlem Arda, Dr. Öğr. Üyesi Seçil Yücelyiğit

  • Üstün Yetenekli Çocukların Eğitiminde Destek Eğitim Odası Modeli ve Uygulama Örnekleri

 Mine Öztürk, Merve Aksu, Doç. Dr. Adile Gülşah Saranlı

  • Okulöncesi Dönemde Çizgi Filmler Yoluyla Verdiğimiz Sağlık Mesajlarının Çözümlenmesi: Pepee Çizgi Filmi

Nida Altıparmak, Doç. Dr. Adile Gülşah Saranlı

  • Okul Öncesi Dönemindeki Üstün Potansiyelli Çocuklara Yönelik Zenginleştirilmiş Stem Uygulamaları

Hilal Merve Sağlıcan, Hilal Şahin, Merve Aksu, Adile Gülşah Saranlı, Dr. Öğr. Üyesi Seçil Yücelyiğit

  • Otizm Tanılı Çocuklar İçin Tasarlanan Duyu Bahçelerinin Okul Öncesi Dönem Çocuklarına Yönelik Uygulama Önerileri

Yağmur Gündoğdu, Asena Türkay,  Aylin Karaçay,  Nida Özçelik,  Tilbenur Mert, Dr. Öğr. Üyesi Seçil Yücelyiğit

  • Julia Donaldson’ın Türkçe çevirisi yapılan resimli Çocuk Kitaplarında Bulunan Temaların Ve Konuların Okul Öncesi Eğitim Programındaki Kazanımlar Ve Göstergeleri Çerçevesinde İncelenmesi

Nur Hazal Tekeli, Dr. Öğr. Üyesi Melike Ünal Gezer